Friday 16 November 2012

Graduation Day

Ok...last Saturday kami anak beranak berdedai-dedai pergi Thistle Hotel JB layan Concert dan Graduation Day adik...Kalau nak di compare pada tahun-tahun  yang lepas rasa nih yang terbaik lah yang pernah di anjur kan Sri Kamariah Kindergarten...kudos untuk cikgu-cikgu nya...*err uniform baru dah betul-betul macam staff thistle lah..* hahaha.....

Time tuh mummy sangat emo ok...sedih nyah...dah beso dah anak-anak aku.....*tapi mak nya tetap maintain cun jek aku tengok...hahhahahaha*......Fifi tahun depan dah darjah 3...Adik dah naik darjah 1....Kejam celik kejam celik aku dah sebok pulak buat bunga hantaran Fifi nak kawin...*eh?*...hahaha.....Cara layanan aku dengan diaorang pun aku nak kena buat adjustment...Dah tak boleh main beliak beliak mata lagi dah kalau marah...dah tak ada lagi dah nak cium-cium secara terbuka sebab diaorang mesti "Err...arrr......dahhhhh!!"... Sedih tau mummy......huk huk.....

So layan lah gambo syahdu dari aku ni ok.......




Macam biasa..Fifi yang terover suka....hehe


Siap ada jual flower bouquet bagai...RM35 untuk pooh dan bunga plastik...


Dengan mama aka nenek kesayangan anak-anak aku :) ...


Peace yowww!!!


Majlis di mulakan dengan bacaan doa...Aminnnnn.....


and then lagu dari Maher Zain...tak tau tajuk lagu apa...


Penyampaian sijil di iringi dengan petikan gitar yang awsommeee dari anak principle! Chaiyok lah dik!


Yeahhh!!! 



Alamak senget lah pulak....hehe




Next song Kau Ilhamku by Man Bai...*Adik practice bagai nak rak lagu nih siap bukak you tube bagai* ..dan hasil nya.........


hehe....


wohooooo......


Wit wit!! ahhahahahhaha......


Joget lagu robot ntah apa kebenda tajuk nya......Nice!


Yow! Yow!


Last song nyanyi ramai-ramai dengan teachers dan x-student....Sangat happening...


Crowd..sangat meriah...mak bapak macam nak lompat sama atas pentas amik gambar...gilerr arrgghhh!



Dengan Teacher Saadah...Owner@Principle Sri Kamariah Kindergarten....Dah boleh contact dia ok untuk anak-anak korang....


Teacher Latifah.....


Mama@Tok Ma....Super loves!


Penyeri majlis #Pak long & Mak long...hehe


Last but not least......Happy family...... eh? Mana daddy? *daddysebokkejamummymarahjadikdaddykenabelikanbegbarutandamintakmaap*..hahahaha


No comments:

Post a Comment