Friday 9 November 2012

DIY #1

Okayyy...Adik-adik akak-akak...mari datang dekat-dekat ke rancangan "Deco-deco bersama Iez Leong"...kah kah kah....Feeling ala-ala retis lak kan...

Ok saja nak buat posting khas untuk DIY aka Do-It-Yourself nih....bukan apa...sebab aku memang amat suka buat benda-benda yang menyusahkan diri nih.....Ala beli aja lah kat kedai...Betol....beli tuh memang lah beli...tapi macam biasalah...nama pun Fariza kennnn.....Sapa-sapa kenal rapat kat aku memang tau lah hobi menyusahkan diri nih sementelah tempias menyusahkan tuh kekadang melekat gak kat derang...hahhahahaha......

So....untuk entry khas  nih aku nak share sikit kat korang....Semalam ada party kat school adik...Party akhir tahun....Adik aku hantar sekolah kat Sri kamariah Kindergarten Stulang ..Nih aku bagi link kat korang....Korang google sendiri k...Sebab entri school adik nih nanti aku story mory k.... 


Nama pun party akhir tahun kan....lagipun nih tahun akhir adik school kat situ...sebab next year adik dah darjah 1...*beso dah anak aku..huk huk*...so dengan rasa tak sedap hatinya aku pun sampai tak tido lena memikirkan apa nak bagi kat kekawan ngan cikgu-cikgu dia.....Kebetulan lak aku pergi Giant Tampoi nampak derang tengah buat promosi Chupa Chups.....3 ketol singgit...Murah giler dok......Idea pun dah datang mencurah-curah...hehehhehe....Maka terhasil lah 'Gula cinta hati bye bye jumpa lagi' dari aku....hahahhahaha.....


Cun tak? cun tak?...hahahhahaha......buat pun tak lama.....tak sampai 2 jam beres semua...dah boleh delivery kat school dah.....

Senang banget buatnya....Sila scroll  ke bawah  kalau korang ada terlebih masa macam aku...... :)))

Step 1

Bahan-bahan yang digunakan






Step 2







Step 3




dan Tadaaaaa.............Siaplah goodies buang karen dari aku...hahahahha.....


Masa untuk pengagihan kepada rakan-rakan sekelas *sila ignore ketinggian adik....itu baka namanya... ;p*



dan ini Teacher Latifah yang ter sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat lah baikkkkkkkknya....Will miss u banyak-banyak teacher :)


dan tamatlah kisah adik di kindergarten..Untuk adik mummy Emier Faizi Bin Edy Faizi....Mummy and daddy are very proud of you *and to Emiera Faizi too*....This is the beginning of a new and long journey, but it is an exciting one....We love you both more than words can say.....

From proud mummy with love *yeahhhhhhh jimat banyak sudahhhh....hahhahahahaha*







No comments:

Post a Comment