Tuesday 30 October 2012

Iez's Closet

Yuhuuuu........ko sungguh verangan tau tak...bila orang ada blog ko pun nak ada blog...tapi bila orang rajin meng update blog...ko lak...ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz....hehehhehe...bukan malas yang oiii....cuma busy sikit 2-3-4-5-6-7 hari ni....hahahhaha....kan baru lepas raya haji....biasanya kalau raya haji aku ngan family in-law aku akan jalan-jalan....tak kisah lah dekat ke jauh....yang pasti 100% in-law aku tak kan beraya di rumah...motif? *malas masak lah tuh..sebab menantu dia macam antu...hahahaha...*err itew merujuk kepada aku ok... :)))))

By the way....bila dah cerita pasal blog nih aku suka nak bagitau...dulu...yakni dulu-dulu....aku ada buat blog jugak...tapi khusus untuk jual baju-baju preloved aku....aceh ceh ceh ceh.....*terpengaruh lagi lah tuh...hahahhaha......tapi nak di jadikan kisah...aku yang semulajadi malas nih.....agak malas nak meng upload gambo baju-baju aku yang baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak itew.....so akhirnya....macam tuh lah jadi nya...aktif tapi tak bernyawa *motif? Malas nak layan diri sendiri....

Masa tuh....happy gak lah...sebab ramai yang beli baju-baju aku tuh *walaupun sayang sebenonya nak jual.......So...kalau korang rajin + berkenan + nak beli = boleh lah jenguk blog berabuk aku itu..


Tapi pastikan korang bagi aku masa 2-3 hari untuk aku mencari baju-baju aku yang aku pun tak tau kat gerobok *sila google maksud* mana aku letak....hehhehehe....

So sekian dari aku yang errrr happy? *mood cuti lagi lah niii....hehhehehehe.....

No comments:

Post a Comment